رفتن به مطلب
انجمن تخصصی پرشین هویز

راه اندازی سایت


amiri

ارسال‌های توصیه شده

در بحث طراحی سایت، قرار است علاوه بر هاست به اصطلاحاتی مانند دامنه، سیستم مدیریت محتوا و قالب سایت بر‌بخوریم. پس بهتر است همین اول تکلیفمان را روشن کنیم و با این مفاهیم آشنا شویم.

  1. دامنه

وقتی خود شما بخواهید مثلا وارد سایت نوین شوید اول از همه چه کار می‌کنید؟ درست است، آدرس سایت را وارد نوار مرورگرتان می‌کنید. در دنیای طراحی سایت هم انتخاب نام یا دامنه اولین قدم است و به صورت پسوند دامنه. نام دامنه. www ثبت می‌شود.

  1. هاست

دامنه فقط یک اسم اختصاصی برای شماست، و برای نمایش سایت نمی‌توانیم اطلاعات را روی یک نام خالی سوار کنیم. پس ما نیاز داریم یک فضا و حافظه هم بخریم، که اطلاعات را وارد آن کنیم و این اطلاعات در شبکه جهانی اینترنت قابل دسترسی برای مخاطبان شود.

برای خرید از شرکت‌های هاستینگ، کافی است عبارت هاست یا خرید هاست را در اینترنت جستجو کنید تا با یک بازار از انواع شرکت‌ها مواجه شوید

  1. سیستم مدیریت محتوا

سایت ما تا آخر به یک شکل باقی نمی‌ماند. ما همواره تلاش می‌کنیم سایت خود را بروز کنیم، برای کاربران مطالب جدید قرار بدهیم، محصولات جدیدمان را بارگذاری کنیم و ... .

  1. قالب سایت

حتما شما هم تا به حال وارد سایت‌هایی شده‌اید که گرافیک و زیبایی بصری آن را تحسین کردید. این زیبایی ظاهری به قالب سایت برمی‌گردد. این قالب‌ها در واقع مثل پوسته‌ای روی سایت شما قرار می‌گیرند و فونت، ابعاد، ستون‌ها، رنگ‌ها، و به کل محیط سایت را تعیین می‌کنند.

 

هاست چیست و چگونه یک هاست فوق‌العاده بخریم؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...