رفتن به مطلب
انجمن تخصصی پرشین هویز
shantia

برندسازی و افزایش آگاهی از برند با تبلیغات در گوگل

پست های پیشنهاد شده

کمپین های تبلیغاتی آگاهی از برند به کمک گوگل ادز برندسازی اهداف خاصی دارند: هدف این است که کالاها، ارائه دهندگان و انواع آن توسط مشتریان بالقوه شناسایی و دیده شوند. برای تحقق اهداف برندسازی یا برندسازی خصوصی، باید از کمپین بازاریابی تبلیغاتی گوگل ادوردز برای گسترش بازدیدکنندگان سایت یا تشویق مشتریان برای همکاری با مدل استفاده کنید. بسیاری از استراتژی‌های تسریع فروش ناخالص آنلاین سعی در توسعه انرژی مدل دارند.

برندسازی آنلاین

با ایجاد یک کمپین بازاریابی برندینگ در ادوردز، احتمالاً می توانید بهترین مکان را برای نمایش تبلیغات انتخاب کنید و پس از آن با بررسی مکرر بازدیدها، تعاملات و آمارهای مختلف وب سایت خود، موفقیت کمپین بازاریابی برند خود را به دست آورید. در این کمپین بازاریابی، هدف شما این است که با تمرکز بر مشتریان هدف، تبلیغ خود را بیشتر دیده شوید.

نگرانی اصلی بسیاری از تبلیغ‌کنندگان با اهداف برندسازی، ایجاد آگاهی گسترده از مدل است، و احتمالاً در ارزیابی و جذابیت چنین کمپین‌هایی، تعداد بازدیدهای مشتریان بیش از مقدار تبدیل و فروش ناخالص ضروری است. به عنوان مثال، تبلیغ‌کننده‌ای که قصد دارد نوع جدیدی از نوشیدنی برقی را معرفی کند، نیاز دارد که این محصول به‌ویژه در میان طرفداران فعالیت‌های ورزشی شناسایی شود و تقریباً حتی یک بطری از این نوشیدنی را به صورت آنلاین تبلیغ نمی‌کند.

کمپین های برندینگ در گوگل ادوردز به شما این امکان را می دهد که در شرایط زیر:
تعامل را با مدل خود بهبود بخشید
ایجاد یک زاویه خوش بینانه اضافی در جهت مدل خود
بهبود وفاداری مدل از طریق ارتباط با مشتریان هدف
ایجاد انگیزه در مشتریان برای همکاری با مدل و کالاهای مرتبط
شبکه هایی در خدمت کمپین های تبلیغاتی
Google دو شبکه تبلیغی دارد که می‌توانید تبلیغات خود را در آنها نشان دهید: انجمن جستجو و نمایش انجمن. انجمن تبلیغ برای اجرای تبلیغات محتوای متنی و انجمن نمایش برای اجرای تبلیغات محتوای متنی، تبلیغات بنری و تبلیغات چند رسانه ای (مشابه ویدیو و انیمیشن) استفاده می شود. نمایش انجمن ممکن است برای پیام های برندسازی بسیار مفید باشد. در تبلیغ انجمن نمایشی، با کمک بخش‌های گرافیکی، صدا و ویدئو، یک مرجع عاطفی به مصرف‌کننده ایجاد کنید و داستان سازمان خود را اطلاع دهید (برای چه چیزی ممکن است باشید).

در جامعه نمایش، احتمالاً می توانید تبلیغات خود را با موفقیت هدف گذاری کنید. در نتیجه با انتخاب دقیق وب‌سایت‌ها و صفحات مکانی که باید آگهی شما ظاهر شود و ایجاد تبلیغی با تأثیر قابل مشاهده بیش از حد، احتمالاً می‌توانید چشم کسانی را که علاقه مند به کالایی که عرضه می‌کنید جلب کنید.

نمونه، مثال

به این فکر کنید که به سادگی در یک واحد خودروسازی ایتالیایی کار می کنید که خودروهایی با جدیدترین دانش تولید می کند. احتمالاً می‌توانید یک تبلیغ ویدیویی ایجاد کنید که گزینه‌های جدیدترین خودروی واحد تولیدی را به نمایش بگذارد، پس از آن وب‌سایت‌هایی را انتخاب کنید که خودروهای سطح بالا را تبلیغ می‌کنند تا تبلیغ شما را در آن نشان دهند، زیرا مهمانان آن وب‌سایت‌ها بخشی از هدف شما هستند.

اقدامات سازگار با محیط زیست برای آزمایش آگاهی مدل
در اینجا برخی از معیارهای لازم ذکر شده است که می تواند موفقیت کمپین بازاریابی نام تجاری Google AdWords شما را نشان دهد:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید!

شما میتوانید پست خود را ارسال کنید و بعدا ثبت نام کنید. اگر از قبل ثبت نام کرده اید, وارد شوید سپس پست خود را ارسال کنید.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از ۷۵ اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • جدید...