رفتن به مطلب
انجمن تخصصی پرشین هویز
amiri

۴ ویژگی اساسی راه اندازی یک وبسایت

پست های پیشنهاد شده

وقتی نوبت به راه اندازی وبسایت می رسد ، شما نمی توانید رتبه خود را در حالی که رقبای شما تغییرات مهم را انجام می دهند، همچنان حفظ کنید. پیشرفت در هاستینگ و طراحی وب ، تغییر انتظارات مشتری و تغییر الگوریتم های موتور جستجو فقط برخی از چالش هایی است که وبمسترها برای بهینه سازی سایت های خود درنظر دارند. در این پست ، ویژگی های اساسی یک وبسایت  را بررسی خواهیم کرد، با ما همراه باشید!

  1. هاستینگ باکیفیت

انتخاب پلن هاست شما شامل همه جنبه های عملکرد وبسایت شما در اینترنت است. به عنوان مثال ، یک راه حل مدرن ، مانند سرور مجازی ، می تواند اطمینان حاصل کند که سایت شما همیشه آنلاین است ، در دستگاه های کاربران سریعتر بارگیری می شود و می تواند سنبله های تقاضا را تحت تأثیر قرار دهد بدون اینکه تحت تأثیر عملکرد قرار بگیرد. در عین حال ، هاست خوب همچنین می تواند راه حل های امنیتی و پشتیبان استثنایی ، بهبود رعایت مقررات ، نامه الکترونیکی تجاری قابل اعتماد و پشتیبانی فنی ۲۴/۷ را برای شما فراهم کند تا به شما در حل سریع مشکلات شما ممکن است کمک کند. همچنین می توانید با استفاده از صفحه کنترل پیشرفته مانند cPanel یا Plesk ، مدیریت و راه اندازی وبسایت و تجارت خود را آسانتر کنید.

با داشتن یک هاست کلاس اول و پلن هاستینگ خوب ، یک وبسایت می تواند در نتایج موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشد و تعداد بازدید کنندگان از سایت را رها کند ، ضمن اینکه شهرت خود را به عنوان مکانی مطمئن و مطمئن برای بازدید و خرید مردم بهبود بخشد.

  1. طراحی اول موبایل

تلفن های هوشمند به محبوب ترین روش برای جستجوی اینترنت تبدیل شده اند ، به طوری که افرادی که دو برابر بیشتر از آنچه در لپ تاپ ها انجام می دهند ، بر روی تلفن های همراه جستجو می کنند. شبکه های عمومی wi-fi و ۴G و ۵G بهبود یافته بدان معنی است که آنها هنگام یافتن مشاغل محلی یا جستجوی اطلاعات بطور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند. در همین زمان ، افراد بیشتری نیز برای خرید از موبایل استفاده می کنند. به گفته تحلیلگران ، GlobalData ، خرید موبایل سریعترین منطقه در خرده فروشی انگلستان است و ۴۰ درصد از کل هزینه های آنلاین انگلیس را تا سال ۲۰۲۴ با ارزش بیش از ۳۳ میلیارد پوند به خود اختصاص می دهد.

با تبدیل شدن تلفن های هوشمند به یک فناوری مهم برای مصرف کنندگان ، صاحبان وبسایت گزینه دیگری برای انطباق ندارند. در حالی که سال هاست که وبسایت های پاسخگو هستند ، بسیاری از مضامین قبلی برای ایجاد یک سایت دسک تاپ ساخته شده و سپس به سادگی این مورد را برای نمایش در تلفن همراه مجدداً تنظیم می کردند. با این حال ، این روش کار همیشه سهولت استفاده یا بهترین نمایشگر را برای کاربر تلفن همراه فراهم نمی کند. امروز ، راه اندازی یک وبسایت که در آن استفاده از موبایل اولویت دارد ، مهم است. آنچه گوگل از اولین رویکرد تلفن همراه نامیده است.

  1. شخصی سازی

شخصی سازی به یکی از مهمترین ویژگی های وبسایت های معاصر تبدیل شده و مزایایی را هم برای کاربر و هم برای تجارت فراهم می کند. این فرآیند زمانی شروع می شود که کاربر وارد سیستم شود و پس از اتمام کار ، وبلاگ به یک وبسایت تبدیل شود که برای آن شخص بی نظیر است. آنچه با آنها ارائه می شود محصولات ، پیشنهادات و اطلاعاتی است که به احتمال زیاد می خواهند ببینند. این باعث می شود تجربه کاربر آنها بهبود یابد ، احساس ارزشمندی را ایجاد کند ، تعامل را تشویق کند و به طور کلی آنها را بیشتر به آنچه پیشنهاد می شود علاقه مند شوند.

برای این شرکت نه تنها این بدان معناست که شما به احتمال زیاد به فروش می رسانید. همچنین باعث می شود مشتریان بارها و بارها بازگردند. این روشی است که آمازون تسلط یافته و تقریباً هر تجارت آنلاین دیگری می خواهد از آن تقلید کند.

در حالی که شرکت های بزرگ برای پیاده سازی شخصی سازی ، سرمایه گذاری های زیادی در فن آوری های پیشرفته مانند هوش مصنوعی و موتورهای توصیه محصول انجام می دهند ، انجام این کار تقریباً در هر وبسایت امکان پذیر است. برای مثال پلاگینهای وردپرس بیشماری وجود دارد که می توانند محتوای وبسایت و توصیه های محصول را شخصی سازی کنند ، بسیاری از آنها با استفاده از موتورهای توصیه هوش مصنوعی که کاربران در حال مشاهده تاریخچه ها و غیره هستند را مورد بررسی قرار می دهند تا اطمینان حاصل شود که این توصیه ها بسیار مرتبط هستند.

  1. سهولت استفاده

مشتریان انتظار دارند که هر جنبه ای از وبسایت آسان برای استفاده باشد. این شامل بارگذاری سریع ، دوستی با موبایل و شخصی سازی که در بالا ذکر شد ، و همچنین یک سری ویژگی های مهم دیگر را شامل می شود. کلید در اینجا ناوبری ساده است ، به طوری که هرچه کاربر بخواهد پیدا کند ، می تواند آن را به سرعت انجام دهد و جستجوی پیشرفته محصول را انجام دهد ، تا بتوان نتایج را با توجه به اندازه ، رنگ ، قیمت یا مارک و غیره فیلتر کرد. روند پرداخت نیز باید ساده باشد بدون نیاز به پر کردن اطلاعات زیادی و گزینه های پرداخت متناسب با روش های پرداخت دلخواه کاربر.

مشتریان همچنین انتظار دارند که پیدا کردن اطلاعات آسان باشد. این بدان معناست که سؤالات متداول یا پایگاههای دانش را ایجاد می کنید ، ضمن اینکه ارتباط برقرار کردن و پاسخ سریع را آسان می کنید. امروزه ، بسیاری از وبسایت ها دارای chatbots هستند که جایگزین گفتگوی زنده به سرویس های مشتری شده و در تعامل با نرم افزار دارای قابلیت AI قرار دارند. اگرچه هوش مصنوعی زمان زیادی را برای آموزش می گیرد ، بر خلاف یک انسان ، می تواند بطور شبانه روزی کار کند و همزمان با چندین مصرف کننده گپ بزند ، و به اکثر قریب به اتفاق سؤالاتی که از آن درخواست می کنند پاسخ می دهد. برای تولید با اهمیت ، همچنین می تواند مکالمات را آغاز کرده و توصیه های محصول را ارائه دهد.

سایت.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید!

شما میتوانید پست خود را ارسال کنید و بعدا ثبت نام کنید. اگر از قبل ثبت نام کرده اید, وارد شوید سپس پست خود را ارسال کنید.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از ۷۵ اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • جدید...