رفتن به مطلب
انجمن تخصصی پرشین هویز

ابزارهای مدیریتی مفید برای تجارت آنلاین


amiri

ارسال‌های توصیه شده

تعداد بسیار زیادی از ابزارهایی که می توانید برای ایجاد و مدیریت وب سایت های خود استفاده کنید وجود دارد و جستجوی آن ها در میان بهترین ابزارها می تواند چالش برانگیز باشد. ابزار و خدماتی که در این پست نشان داده ایم مواردی هستند که فکر می کنیم ارزش بسیار خوبی دارند و فوق العاده مفید هستند. 

اگرچه روش های زیادی در ایجاد و مدیریت یک تجارت آنلاین وجود دارد ، اما ابزارهای مفیدی در اطراف شما وجود دارد که به شما کمک می کنند کارها را سریعتر ، هوشمندانه تر و راحت تر انجام دهید. امروزه برنامه ها و سرویس هایی وجود دارد که بسیاری از آنها رایگان هستند و می توانند به شما کمک کنند همه کارها از ایجاد وب سایت های استاندارد حرفه ای گرفته تا فروشگاه های تجارت آنلاین و بهینه سازی آنها را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که در بدترین نوع شرایط اضطراری آمادگی خوبی دارید و به کسب و کارتان آسیبی وارد نمی شود. در این پست ، ما به بررسی هفت مورد مفید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید!

  1. وردپرس

WordPress ابزاری مناسب برای ایجاد وب سایت های حرفه ای و کارآمد است. این پلتفرم کاملا رایگان CMS برای ایجاد ۳۵٪ از وب سایتهای جهان مورد استفاده قرار گرفته است و طی سالها ساخته شده است تا استفاده از مهارت های ابتدایی رایانه ای را برای هر کس آسان کند.

از این گذشته ، کاربران وردپرس با هزاران مضمون رایگان و ده ها هزار پلاگین رایگان می توانند وب سایتهایی بسازند که بطور منحصر به فرد طراحی شده و دارای عملکردی بی نظیر در مقایسه با سایر نرم افزارهای ایجاد وب سایت هستند. با استفاده از آن ، شما می توانید هر نوع وب سایتی ایجاد کرده و از هر نوع عملکردی استفاده کنید. دامنه گسترده پلاگین های آن به هر وب سایت تنوع و قابلیت عظیمی می دهد.

محبوبیت گسترده آن بدین معنی است که مبتدیان طیف گسترده ای از پشتیبانی آنلاین برای کمک به آنها درمورد هرگونه مشکلی که دارند در حال کمک رسانی هستند، به این دلیل بسیاری از وب سایت ها و شرکت های ارائه دهنده هاست در همه زمینه های استفاده از آن نیز پشتیبانی ویژه ای را ارائه می دهند.

  1. WooCommerce

اگر هدف اصلی شما فروش محصولات یا خدمات به صورت آنلاین است ، در این صورت شما نیاز به ایجاد یک فروشگاه تجاری آنلاین برای دارید. ابزار نهایی و مفید برای انجام این کار WooCommerce است که در واقع یک افزونه وردپرس است نه یک برنامه مستقل. در اصل ، پس از ایجاد وب سایت وردپرس ، تمام کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه رایگان WooCommerce است و سایت شما به یک فروشگاه تجارت الکترونیک تبدیل می شود. تنها کاری که باید انجام دهید ، راه اندازی فروشگاه و افزودن محصولاتی (فیزیکی یا دیجیتال) یا خدمات (از جمله رزرو و هایلایت) است که می خواهید ارائه دهید.

WooCommerce یک افزونه کاربر پسند است که به شما در مدیریت فروش ، موجودی ، پرداخت و تحویل کمک می کند. بسیار محبوب است؛ این یکی از معدود پلاگین های WordPress است که مجموعه پلاگین های خاص خود را دارد. اینها عملکردهای دیگری را برای بهبود تجربه مشتری و آسانتر کردن مدیریت فروشگاه شما فراهم می کند

  1. PersonalSign

بسیاری از افراد قربانی کلاهبرداری های آنلاین مانند فیشینگ می شوند زیرا آن ها نمی توانند تفاوت بین یک ایمیل واقعی و ایمیل از کلاهبرداران را که سعی در واقعی نشان دادن دارند ، پیدا کنند. PersonalSign یک گواهی امضای ایمیل است که با اجازه دادن به گیرندگان ایمیل می تواند به سرعت تأیید کند که ایمیل قابل اعتماد است. علاوه بر این ، محتوای ایمیل شما و هر پیوست ارسال شده رمزگذاری شده و از سرقت و یا دستکاری آنها در هنگام ارسال و دریافت یا در حالت پیش نویس جلوگیری می کند.

PersonalSign فقط برای مشتریان شما فایده ای ندارد. بسیاری از مشاغل مقصر فیشینگ هستند زیرا کارمندان ایمیل های جعلی دریافت می کنند که گفته می شود از مدیران شرکت خودشان می آیند – غالبا درخواست پول برای انتقال به حساب کلاهبرداران یا درخواست اطلاعات حساس را دارند. گواهینامه های امضای ایمیل نیز این کار را پایان داد.

  1. میزبان cPanel (هاست سی پنل)

هنگام راه اندازی تجارت آنلاین خود ، یکی از اولین تصمیمی که شما می خواهید بگیرید در مورد نوع پلن هاست است که می خواهید استفاده کنید. در حالی که انواع مختلفی از هاستینگ برای انتخاب وجود دارد (به عنوان مثال سرور اشتراکی ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی یا cloud سرور ابری) یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید نوع کنترل پنلی است که میزبانی شما با آن همراه خواهد بود.

کنترل پنل رابطی است که شما برای مدیریت هاست و وب سایتهای خود استفاده خواهید کرد. رایج ترین نوع میزبانی از سرور های مبتنی بر لینوکس و محبوب ترین کنترل پنل لینوکس cPanel است. میزبانی وب cPanel ، مدیریت میزبانی سایت و ایمیل را آسان می کند. رابط کاربر پسند آن ، مدیریت فایل ساده ، نصب یک برنامه با یک کلیک و مجموعه کاملی از ابزارهای مفید را ارائه می دهد که شما را قادر به انجام طیف گسترده ای از فعالیت های مدیریتی می کند. تنظیم دامنه های جدید، خودکارسازی به روزرسانی ها ، افزودن آدرس های ایمیل جدید و غیره ، نسلی با cPanel است.

  1. Google Analytics

داده ها به ستون فقرات فرآیندهای تصمیم گیری امروز تبدیل شده اند و در مورد ایجاد یک وب سایت نیز این مورد صادق است. (Google Analytics (GA ابزاری رایگان است که توسط Google تهیه شده است و داده های عمیق را در مورد بازدید کنندگان وب سایت شما به شما ارائه می دهد. فراتر از این که به شما بگوییم بازدید کنندگان وب سایت شما چه تعداد بازدید می کنند ، چه زمانی بازدید می کنند و از کجا می روند. از GA می توان برای ردیابی مکانهایی که بازدید کنندگان شما را پیدا کرده اند ، کدام صفحاتی را بازدید می کنند ، چه مدت در هر صفحه می گذرانند و از چه صفحاتی خارج می شوند

شاید مهمتر از همه ، شما می توانید از GA برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنید. شما می توانید اهدافی را برای ردیابی پیشرفت بازدید کننده از طریق قیف فروش خود تنظیم کنید ، از جمله تجزیه و تحلیل میزان اثربخشی تبلیغات و سایر تکنیک های بازاریابی آنلاین شما ، تبدیل ها را انجام می دهد. علاوه بر این ، تنظیم و ادغام GA با وب سایت شما بسیار آسان است. کاربران WordPress می توانند به سادگی با استفاده از یک افزونه ادغام را انجام دهند.

  1. Yoast SEO

موفقیت تجارت آنلاین شما بستگی به تعداد بازدید کنندگان شما به وب سایت شما دارد. مگر اینکه بخواهید به تبلیغات پولی تکیه کنید ، راه اصلی برای افزایش بازدید کنندگان این است که رتبه بندی خوبی در نتایج موتور جستجو داشته باشید. با این حال بهینه سازی موتورهای جستجو یک فرایند پیچیده و مداوم است که همه چیز را از سرعت سایت و دوستی در موبایل گرفته تا ساختار وب سایت ، قرار دادن کلید واژه ها و اختیارات دامنه پوشش می دهد.

وقتی صحبت از SEO در سایت است ، هیچ ابزار بهتری نسبت به افزونه رایگان Yoast SEO برای وردپرس وجود ندارد. این افزونه به طور خودکار بیشتر از بهینه سازی هایی را که باید در هنگام ارائه راهنمایی مانند جادوگر انجام دهید ، به کار می برد تا اطمینان حاصل شود که هر محتوایی که ایجاد می کنید ، مطابق با جدیدترین نیازهای SEO است.

  1. پشتیبان گیری خودکار از راه دور

ابزار نهایی که باید در نظر بگیرید ، پشتیبان گیری از راه دور خودکار است. یک نسخه پشتیبان از راه دور یک گزینه ضروری است ، اگر داده های وب سایت خود را گم کنید ، می توانید پشتیبان تهیه کنید. اگر سایت شما هک شود ، سرور شما خراب شود ، داده های شما از بین رود یا حتی اگر به طور اتفاقی دکمه حذف را فشار دهید ، این احتمال وجود دارد که بتوانید کل محتوای وب سایت خود و پرونده های وب سایت خود را از دست دهید. عدم بازیابی سریع وب سایت شما می تواند عواقب فاجعه آمیزی داشته باشد و حتی شما را به طور کامل از کار باز کند. تهیه نسخه پشتیبان از راه دور می تواند به شما کمک کند سایت خود را به سرعت آنلاین برگردانید.

یک سرویس پشتیبان خودکار بیش از پشتیبان گیری انجام می دهد. این امکان را برای شما فراهم می کند تا به همان اندازه که به مشاغل نیاز دارید از نسخه پشتیبان تهیه کنید ، این فایل ها را از راه دور برروی سرور مجازی خود ذخیره می کند ، فضای کافی را برای چندین نسخه پشتیبان تهیه می کند و حتی بررسی می کند که بکاپ ها خود خراب نیستند. همچنین می توانید از پشتیبان گیری خود رمزگذاری کنید تا از عدم رعایت مقررات محافظت از داده اطمینان حاصل کنید.

 

پنج ابزار مدیریتی که بهتر است تیم شما از آن‌ها استفاده کنند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...