رفتن به مطلب
انجمن تخصصی پرشین هویز

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود     

  1. جدیدا
  2. یکی از مواردی که رعایتش در طراحی هویت بصری لازمه تا مشتریامون به ما اعتماد کنن، میزان حرفه ای ظاهر شدن ما در دنیای برندینگ هست. داشتن یک هویت بصری علاوه بر منحصربه فرد نشون دادن برندمون، کمک میکنه در نگاه مشتریان، حرفه ای تر و قابل اطمینان تر ظاهر بشیم که اهمیت این بُعد از حرفه ای بودن، محدود به این مرز و بوم نیست و در عرصه های بین المللی هم برندمون با همین ویژگی ها ارزیابی و مقایسه میشه.
  3. behnama123

    سئو چیه

    فاکتور ها میتونین سئو سایت و بهینه سازی سایتتون را به صورت قابل قبولی بهبود ببخشین و پس از اون شاهد رشد چشمگیر ترافیک سایتتون در نتایج موتور های جستجو باشین و با دونستن این نکات و فاکتور های مهم از این به بعد قادر هستین هر نوع سایتی رو بهینه سازی کنید 10 نکته کلیدی که پایه های سئو و بهینه سازی وب سایت محسوب می شوند عبارتند از: سرعت سایتتان باید بالا باشد. معماری سایت صحیح باشد هاست سایتتان باید با کیفیت باشد و همیشه در دسترس باشد کاربر هدف را در سایت خود جذب کنید کلمات کلیدی مناسب برای سایتتان انتخاب کنید محتوای جذاب برای کاربران خود بنویسید در وب سایت خود از ویدئو ها استفاده کنید از شبکه های اجتماعی در کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید برای جذب لینک با کیفیت، استراتژی داشته باشید مشارکت کاربران در سایتتان را برنامه ریزی کنید
  4. بذر ذرت سوپر شیرین آلتین محصول ترکیه هیبرید F1 طول بلال 23 تا 25 و قطر آن5.3 سانتیمتر وعمق متوسط دانه 11- 12 میلیمتر ارتفاع بلال اول 80 سانتی متر ماندگاری طولانی بعد از برداشت نوع میان رس 80 روزه دارای دانه نارنجی رنگ و دانه بندی فوق العاده تا نوک بلال بلال ها استوانه ای مقاوم در برابر انواع تنش ها مناسب برای فرآوری و تازه خوری مقاوم در برابر ویروس موزاییک کوتولگی ذرت و زنگ غلات فوق العاده شیرین بسیار قوی و مقاوم در برابر خوابیدگی متوسط ارتفاع بوته 210 – 220سانتیمتر و تراکم بذر مورد نیاز هر هکتار 65000 الى 70.000 بوته بلال های هم اندازه و یکدست با رنگ پوست سبز تعداد ردیف 16_18 تعداد بلال بر روی بوته هم اندازه 2 بلال در هر بوته می باشد معرفی رقم ESTAR(ای استار) بذر از گروه فائو 600 دو منظوره طول دوره رشد 85 روز (علوفه) و 125روز(دانه) مناسب کاشت در اقالیم مختلف کشور دور بلال 16 رشد رویشی بسیار سریع مناسب برای کشت اول و دوم دارای ارزش غذایی بسیار بالا دارای سیستم ریشه ای قوی و گسترده دانه بندی فوق العاده مقاومت عالی به بیماریها و تنشها فاصله بین بوته ها 13 الی 18 سانتی متر (بسته به نوع کشت) پتانسیل عملکرد دانه و علوفه بسیار بالا
  5. shantia

    آموزش گوگل ادوردز AdWords

    تبلیغات متنی تبلیغاتی هستند که صفحه ای را که شما در اولین لینک نتایج جستجوی گوگل مشخص کرده اید نشان می دهند. تبلیغات متنی جذاب و هدفمند برای یک کمپین تبلیغات متنی گوگل چیست؟ PPC با عملکرد بالا ضروری هستند، زیرا اغلب اولین تماس مشتری با برند شما هستند. مردم کلمات کلیدی را جستجو می کنند و تبلیغات متنی شما در نتایج ظاهر می شود، بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.
  6. این یک فرآیند مداوم است که باید توسط تیم های حرفه ای SEO انجام شود. وقتی در دنیای وب کار می کنید، پس از مدتی باید عملکرد سایت خود را بررسی کنید. سعی کنید سئوی سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید، به این معنی که باید موقعیت خود را در گوگل بررسی کنید. بهبود سئو سایت با چه اقداماتی تاثیرگذار است؟ این نکته بسیار مهم است زیرا رقبای شما می توانند با بهبود رتبه وب سایت خود رتبه شما را پایین بیاورند.
  7. وقتی صحبت از بازاریابی آنلاین می شود، همه ما می دانیم که این نوع کسب و کار از کجا شروع شده است. بدون شک باید گفت که نقش موتورهای جستجو به ویژه گوگل در روند گسترش و توسعه دیجیتال مارکتینگ و اینترنت بسیار زیاد است. اگر بگوییم که بازاریابی اینترنتی امروزی مدیون این موتورهای جستجوگر است، احتمالاً دروغ نگفتیم. اما جالب است که پس از گذشت بیش از دو دهه از فعالیت موتورهای جستجو، بسیاری از افراد حتی تعداد زیادی از افرادی که در زمینه بازاریابی و تجارت فعالیت می کنند، این مشکل را به خوبی درک نکرده اند و همچنان فکر می کنند که گوگل فقط یک کارآفرین است. سایت جستجوی استاندارد در این مقاله تصمیم گرفتیم موضوع بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) را از یک نگاه بررسی کنیم و جنبه های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم. با مطالعه این مقاله به درک کامل و صحیحی از موضوع موتورهای جستجو و امکانات بازاریابی با آن ها خواهید رسید. این اطلاعات بسیار مفید و مهم هستند که می توانند کسب و کار شما را تغییر دهند! بنابراین اگر می خواهید کسب و کار خود را با قوی ترین ابزار موجود در بازاریابی آنلاین رونق دهید، خواندن این مقاله را فراموش نکنید. آمار و آمار جالب موتورهای جستجو و بازاریابی آنها قبل از شروع این مبحث، ابتدا چند آمار واقعی را به شما نشان خواهیم داد که چرا بازاریابی موتورهای جستجو مهمترین و موثرترین راه برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی است. ابتدا اطلاعات جالبی را از بزرگترین موتور جستجوی جهان، گوگل بخوانید: گوگل مالک بیش از 92 درصد از موتورهای جستجوی جهان است. بیش از 90 درصد از درآمد گوگل از فروش بسته های تبلیغاتی در گوگل ادوردز و یوتیوب به دست می آید. ارزش فعلی گوگل در بازار نزدیک به 740 میلیارد دلار است و پس از اپل، مایکروسافت و آمازون در رتبه چهارم قرار دارد. گوگل حدود 200 شرکت مختلف تابعه دارد. این شرکت تنها در سال 2017 از تبلیغات خود تقریباً 95 میلیارد دلار درآمد داشته است! گفته می شود که این میزان در سال های 2018 و 2019 بین 5 تا 15 درصد افزایش یافته است. سرویس ایمیل گوگل (Gmail) بیش از 27 درصد از مشتریان ایمیل در جهان را تشکیل می دهد. بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) برخی از جالب ترین آمارها در مورد بازاریابی موتورهای جستجو: در ابتدای سال 2019، وب سایت معتبر اینترنت اشیا اعلام کرد که روزانه بیش از 5.5 میلیارد بازاریابی در موتورهای جستجو چیست و چگونه کار می‌کند؟ جستجو در موتور جستجوی گوگل انجام می شود. این یعنی بیش از 63 هزار جستجو در ثانیه! سهم مرورگرهای موبایل در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. بر اساس گزارش های رسمی، بیش از 60 درصد جستجوها از طریق تلفن همراه انجام می شود. در سال گذشته، بیش از 53 درصد از هزینه تبلیغات برای تلفن های همراه و تبلت ها بوده است. سودآورترین بازاریابی موتورهای جستجو برای فروشگاه های اینترنتی است که با این بازاریابی فروش خود را 10 برابر کرده اند! در سال جاری، افزایش استفاده از تبلیغات PPC منجر به کاهش متوسط 7 درصدی سهم جستجوهای ارگانیک شده است. با حذف لیست آگهی جداگانه و قرار دادن لینک آگهی در بالای لینک های معمولی گوگل، نرخ کلیک به طور چشمگیری افزایش می یابد. جستجوی صوتی بیشتر و بیشتر در حال گسترش است. به همین دلیل توصیه می شود کلمات کلیدی انتخاب شده برای تبلیغ واضح، متمایز و به راحتی تلفظ شوند. 85 درصد از بازدیدهای کاربران در صفحه اول یا سوم موتورهای جستجو اتفاق می افتد. سهم صفحات بعدی تقریباً 15٪ است. یعنی اگر چیزی توسط موتورهای جستجو منتشر شده باشد، در صفحه اول یا سوم (مخصوصا صفحه اول) قرار دارد. بیش از 70 درصد از کسب و کارهای اینترنتی که از بازاریابی SEM استفاده می کنند به طور مستقیم از این روش سود برده اند. 81 درصد از کاربران اینترنت مکان های جدید را تنها از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند. ده نتیجه برتر در صفحه اول نتایج جستجو تقریباً 80 درصد از کلیک ها را تشکیل می دهند. از این ده نتیجه، 3 یا 4 لینک اول بیش از 60 درصد کلیک ها را دارند. بازگشت سرمایه (ROI) در بازاریابی موتورهای جستجو بسیار زیاد است. بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) چیست؟ بازاریابی (با) موتورهای جستجو یا Search Engine Marketing که به اختصارات SEM معروف است، فرآیند استفاده از موتورهای جستجو و ابزارهای پشتیبانی آنها برای کسب موقعیت های بهتر، افزایش بازدید وب سایت و سپس افزایش فروش و سود است. اولین مورد اساسی و هدفی که در این مبحث دنبال می شود رسیدن به جایگاه های اول در صفحات موتورهای جستجو یا همان SERP ها است. به همین دلیل است که وب مسترهای حرفه ای بر استفاده صحیح از SEM تمرکز می کنند تا با قرار دادن لینک های وب سایت خود در صفحات اول نتایج جستجو، ده برابر نامرئی شوند و لینک های بیشتری داشته باشند. بسیاری از افراد در این حوزه بازاریابی، SEM و SEO (بهینه سازی موتورهای جستجو) را یکسان می دانند، اما حقیقت این است که سئو یکی از روش های اصلی این بازاریابی است و به عبارتی مهم ترین راه حل در کنار هم است. ما این مسائل را با جزئیات بیشتر در زیر با سایر تکنیک های SEM بررسی خواهیم کرد.
  8. 1. کمپین کمپین مجموعه ای از گروه های تبلیغاتی (گروه تبلیغاتی) با پارامترها و بودجه یکسان است. برای دستیابی به اهداف خود می توانید از بین 8 نوع کمپین تبلیغاتی گوگل انتخاب کنید. این پلتفرم به شما اجازه می دهد تا کمپین های مختلف را در حساب خود اجرا و مدیریت کنید. توصیه می کنم مقاله وبلاگ یکتان در مورد انواع کمپین گوگل ادوردز را مطالعه کنید تا متوجه شوید چه نوع کمپین هایی را برای رسیدن به اهداف خود باید اجرا کنید. کمپین ها را به عنوان پوشه هایی در رایانه خود مشاهده کنید که می توانید از آنها برای دسته بندی اهداف مختلف خود استفاده کنید. 2. گروه های تبلیغاتی یک گروه تبلیغاتی شامل یک یا چند کلمه کلیدی و یک تبلیغ مرتبط با آن کلمات کلیدی است. آشنائی با مهم ترین واژگان و اصطلاحات گوگل ادز ۲ شما باید از گروه های تبلیغاتی برای سازماندهی تبلیغات خود بر اساس یک موضوع مشترک استفاده کنید. به عبارت دیگر، سعی کنید گروه های تبلیغاتی خود را بر اساس انواع محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید متمایز کنید. گروه تبلیغات در گوگل ادز گروه تبلیغاتی خود را به عنوان یک بشقاب غذایی در نظر بگیرید که به مخاطبان هدف شما می رسد. ما نمی توانیم غذایی را که مشتری سفارش نداده است سرو کنیم. به عنوان مثال، فرض کنید کمپینی را با هدف فروش کفش های زنانه راه اندازی کرده اید. کلیدواژه های «کفش زنانه»، «کفش پاشنه بلند» و «کفش مجلسی زنانه» را در بشقاب قرار دهید. شما نمی توانید «کفش آقایان» را در بشقاب خود سرو کنید. مقاله مرتبط: آموزش مرحله به مرحله برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل 3. نوع تبلیغات نوع کمپین جایی است که می خواهید تبلیغ شما نمایش داده شود. به عنوان مثال، پس از انتخاب کمپین جستجو، تبلیغ شما در صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود. بسته به اهدافتان، می‌توانید یکی از ۸ کمپین موجود در Google Ads را انتخاب کنید: شبکه های تحقیقاتی: تبلیغات متنی در صفحه نتایج نمایش داده می شود. نمایش: تبلیغات در شبکه نمایش گوگل نمایش داده می شود. خرید (فروش): تبلیغات در اسلاید محصول صفحه نتایج جستجو به بیننده ارائه می شود. ویدیو: تبلیغ شما قبل، در حین یا بعد از یک ویدیو در YouTube نمایش داده می شود. افزایش جایگاه اپلیکیشن: تبلیغات اپلیکیشن از طریق کانال های مختلف به دست مخاطبان می رسد. هوشمند: گوگل مسئول برنامه ریزی و اجرای این نوع کمپین است. محلی: تبلیغات به بینندگانی که در منطقه شما زندگی می کنند نشان داده می شود. کشف: تبلیغات بر اساس رفتار کاربر در فید برنامه Google نشان داده می شود. نوع کمپین در خدمات گوگل ادز . کلید واژه ها کلمات کلیدی کلمات یا عبارات مرتبط با محصول یا خدمات شما هستند. مثل گلوله به آنها نگاه کنید. زمانی که کاربران عباراتی را جستجو می کنند که با کلمات کلیدی انتخابی شما مطابقت دارند، تبلیغ شما نمایش داده می شود. در واقع در این حالت کاربر ماشه را می کشد و تبلیغ شما را اجرا می کند. در تبلیغات گوگل، شما تصمیم می گیرید که چگونه کلمات کلیدی با کلمات کلیدی کاربر مطابقت داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با این موضوع می توانید راهنمای انتخاب انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز را مطالعه کنید. کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل ادز 5. نرخ کلیک) CTR) نرخ کلیک یکی از اصطلاحاتی است که در Google Ads به شما کمک می کند تا متوجه شوید که آیا عملکرد خوبی دارید یا عقب مانده اید. CTR به شما می گوید که چند نفر تبلیغ شما را دیده و روی آن کلیک کرده اند. به این ترتیب متوجه خواهید شد که تبلیغ شما چقدر با کیفیت، مرتبط و مرتبط با هدف جستجوی کاربر بوده است. Google Ads از فرمول زیر برای محاسبه نرخ کلیک استفاده می کند: روش محاسبه ctr 6. نتیجه با کیفیت امتیاز کیفیت یکی از مهم ترین قوانین تبلیغات گوگل است که برای رسیدن به هدف خود باید آن را بدانید. گوگل در تلاش است تا بهترین تجربه را به کاربران خود ارائه دهد. سپس کیفیت پست خود را بر اساس 3 پارامتر زیر اندازه گیری کنید و از 1 تا 10 امتیاز دهید: نرخ کلیک مورد انتظار: چند درصد از کاربران روی تبلیغ شما کلیک می کنند؟ ارتباط آگهی: تبلیغ شما چقدر با هدف جستجوی کاربر مرتبط است. ارتباط و سرعت صفحه فرود: صفحه فرود شما چقدر برای افرادی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند مفید است؟ گوگل تبلیغ شما را با سایر تبلیغات مشابه در 90 روز گذشته مقایسه می کند. سپس وضعیت هر یک از این پارامترها را به شما اطلاع می دهد. برای هر پارامتر 3 وضعیت زیر در نظر گرفته می شود: بالاتر از حد متوسط به طور متوسط زیر میانگین از این گزارش برای یافتن پارامترهایی که برای افزایش امتیاز کیفیت تبلیغات خود نیاز دارید، استفاده کنید. امتیاز کیفیت یکی از پارامترهایی است که گوگل برای تعیین رتبه تبلیغ شما از آن استفاده می کند.
  9. گوگل اکانت شما را زمانی به حالت تعلیق در می‌آورد که فعالیت‌هایتان یکی از قوانین و خط‌مشی‌های آن‌ها را نقض کند. این موضوع شامل حال صفحه‌ای که به‌عنوان صفحهٔ فرود مشخص می‌کنید، محتوا و آدرس وب‌سایت شما و اپلیکیشنی که برای تبلیغ آن کمپین ایجاد کرده‌اید، می‌شود. از مهم‌ترین دلایل ساسپند شدن گوگل ادز، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: دلایل ساسپند شدن اکانت گوگل چیست؟
  10. با تبلیغ در گوگل میتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید در کم ترین زمان چگونه می توان با دامنه ir در گوگل تبلیغ کرد؟
  11. شاید برای شما سوال باشد که چند کاربر اینترنتی روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند؟ اگر می خواهید از تعداد کلیک های تبلیغاتی در ایران مطلع شوید، پیشنهاد می کنم این مقاله را مطالعه کنید. قبل از اینکه ببینید چند نفر روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند، مهم است که توجه داشته باشید که همه نتایج جستجوی گوگل تبلیغات را نشان نمی دهند. برخی از جستجوها نتایج تبلیغات را فقط در بالای صفحه نشان می دهند، برخی از صفحات آنها را فقط در انتهای نتایج جستجو نشان می دهند و برخی آنها را قبل و بعد از نتایج معمولی گوگل نشان می دهند. ما مدتی در این مقاله تحقیق کردیم تا متوجه شویم چند کاربر روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند. نتایج شگفت انگیز بود. پس خواندن این مقاله را از دست ندهید. میانگین کلیک برای تبلیغات جستجوی گوگل آیا می دانید موتور جستجوی گوگل روزانه چند جستجو دریافت می کند؟ موتور جستجوی گوگل در هر ثانیه 63000 جستجو دریافت می کند. حدود 3.8 میلیون جستجو در یک دقیقه، 228 میلیون جستجو در یک ساعت، بیش از 5.6 میلیارد جستجو در روز و حداقل 2 تریلیون جستجو در سال انجام می شود. هر صفحه نتایج گوگل نتایجی در بالا یا پایین صفحه تبلیغات دارد. چه تعداد از کاربران روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند؟ البته فراموش نکنید که همه جستجوهای گوگل گزینه های تبلیغاتی ندارند. با توجه به بررسی محل نصب که توسط بیش از 500 نفر انجام شد، نتایج زیر به دست آمد: بیش از ¾ از مردم (77٪) می گویند که تبلیغات را در نتایج جستجوی گوگل تشخیص می دهند. ¾ از آنها (75٪) گفتند که جستجوی پولی به آنها کمک کرد آنچه را که به دنبال آن بودند پیدا کنند. 1/3 از آنها (33٪) روی یک آگهی جستجو کلیک می کنند زیرا آنها را مستقیماً به آنچه می خواهند می برد. 63 درصد از کاربران بیشتر روی تبلیغات جستجوی گوگل کلیک می کنند، 15 درصد بیشتر روی تبلیغات جستجوی آمازون کلیک می کنند و 9 درصد و 6 درصد به ترتیب روی تبلیغات یوتیوب و بینگ کلیک می کنند. بیش از ¼ از کاربران روی یک تبلیغ کلیک می کنند زیرا مربوط به برندی است که با آن آشنا هستند. در یوتیوب و آمازون این رقم 33 درصد است. جالب است که یوتیوب روزانه حدود 30 میلیون بازدید کننده دارد و این کاربران روزانه 5 میلیارد ویدیو تماشا می کنند. بنابراین تبلیغات YouTube را در برنامه های تجاری خود قرار دهید. تاثیر تبلیغات گوگل بر CTR برای نتایج جستجوی ارگانیک یکی از تحقیقات جالبی که نشان دهنده واکنش کاربران به تبلیغات گوگل است، مربوط به سایت sistrix است که در سال 2020 منتشر شده است. در این بررسی، نرخ کلیک عمدتاً در صفحاتی با تنها 10 نتیجه ارگانیک مورد آزمایش قرار گرفت و نتیجه را در تصویر زیر مشاهده می کنید. نرخ کلیک نتایج جستجوی گوگل در صفحات نتایج جستجوی گوگل، اولین نتیجه با 28.5% بالاترین نرخ کلیک را دارد. نرخ کلیک برای چهار نتیجه اول بیش از 63٪ و نرخ کلیک برای 10 نتیجه اول 88٪ است. بیشتر بخوانید: 11 عادت اصلی اینترنت که باید بدانید حال ببینیم نرخ کلیک روی نتایج ارگانیک با حضور تبلیغات گوگل در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل چگونه تغییر می کند؟ تصویر زیر نرخ کلیک یا تعداد کلیک روی یک تبلیغ را نشان می دهد. نرخ کلیک با تبلیغات نتایج جستجوی ارگانیک گوگل با نگاهی به نتایج، متوجه شدیم که نرخ کلیک نتایج ارگانیک رتبه یک از 28.5٪ به 18.9٪ کاهش یافته است. در واقع، ما شاهد کاهش بیش از 33 درصدی کلیک ها در رتبه اول نتایج ارگانیک هستیم. با بررسی نرخ کلیک چهار نتیجه اول، شاهد کاهش 38 درصدی نرخ کلیک آن نتایج هستیم. علاوه بر این، با وجود تبلیغات در صفحه اول گوگل، می بینیم که نرخ کلیک کلی نتایج ارگانیک تا 36 درصد کاهش یافته است. این بررسی به ما نشان می دهد که نرخ کلی کلیک برای تبلیغات در صفحه اول گوگل به طور متوسط حدود 32٪ است. کاربران اینترنتی تا چه اندازه روی تبلیغات Google DISPLAY کلیک می کنند؟ هزینه تبلیغات کمپین نمایش گوگل که در سایت ها و برنامه های شریک گوگل نمایش داده می شود، کمتر از تبلیغات جستجوی گوگل است. تبلیغات نمایشی بهترین راه ممکن برای نشان دادن نام تجاری، محصولات یا خدمات شما به اکثر افراد آنلاین است. به طور کلی، کلیک روی تبلیغات نمایشی گوگل حدود 0.35 درصد است. درست است که نرخ کلیک کمتری نسبت به شبکه جستجو خواهد داشت، اما می توانید ترافیک بیشتری نیز دریافت کنید. میانگین هزینه هر کلیک روی گزینه های نمایش پولی حدود 58 سنت و میانگین هزینه هر کلیک در شبکه جستجو حدود 2.32 دلار است. در واقع هزینه جستجو و نمایش تبلیغات برای تبلیغ دهندگان فارسی زبان بسیار پایین است.
  12. arzido

    سقوط قیمت بیت کوین

    پیشنهاد میکنم تحلیل های ارزیدو رو دنبال کنید که همیشه آپدیت باشید تو تحلیل ها، واچ لیست هفتگی هم دارن، خودم فرآیندی خوبی رو داشتم تو همین مدت کم و روند پیشرفتم عالی بوده https://www.arzido.com/analysis/
  13. تحریم ایران چه تاثیری بر بازار ارزهای دیجیتال می گذارد؟ در این مقاله قصد داریم در مورد تاثیر تحریم ایران بر بازار ارز دیجیتال صحبت کنیم. برای ادامه مطلب روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید
  14. با تبلیغات گوگل ادز برای پزشک ها هر روز در مقابل مشتریان خود قرار بگیرید. مدیریت و بهینه‌سازی حساب اختصاصی با نرخ پایین کاملاً رایگان است، بنابراین همین حالا شروع کنید. کمتر از 1 ساعت کار کنید. بهینه سازی کمپین در حال انجام مدیریت کاملا رایگان است. دسترسی انحصاری
  15. البته شرکت های دیگه ای هم هستن که کار نقد کردن دریآمد یوتیوب رو با کمترین کارمزد انجام میدن نمیدونم میزان کارمزد شما چقدره ولی الان تیوبرز داره با ۵ درصد کارمزد نقد کردن درآمد یوتیوب رو انجام میده آدرس سایت آکادمی تیوبرز : tubers.acadmey
  16. کمپین های تبلیغاتی آگاهی از برند به کمک گوگل ادز برندسازی اهداف خاصی دارند: هدف این است که کالاها، ارائه دهندگان و انواع آن توسط مشتریان بالقوه شناسایی و دیده شوند. برای تحقق اهداف برندسازی یا برندسازی خصوصی، باید از کمپین بازاریابی تبلیغاتی گوگل ادوردز برای گسترش بازدیدکنندگان سایت یا تشویق مشتریان برای همکاری با مدل استفاده کنید. بسیاری از استراتژی‌های تسریع فروش ناخالص آنلاین سعی در توسعه انرژی مدل دارند. برندسازی آنلاین با ایجاد یک کمپین بازاریابی برندینگ در ادوردز، احتمالاً می توانید بهترین مکان را برای نمایش تبلیغات انتخاب کنید و پس از آن با بررسی مکرر بازدیدها، تعاملات و آمارهای مختلف وب سایت خود، موفقیت کمپین بازاریابی برند خود را به دست آورید. در این کمپین بازاریابی، هدف شما این است که با تمرکز بر مشتریان هدف، تبلیغ خود را بیشتر دیده شوید. نگرانی اصلی بسیاری از تبلیغ‌کنندگان با اهداف برندسازی، ایجاد آگاهی گسترده از مدل است، و احتمالاً در ارزیابی و جذابیت چنین کمپین‌هایی، تعداد بازدیدهای مشتریان بیش از مقدار تبدیل و فروش ناخالص ضروری است. به عنوان مثال، تبلیغ‌کننده‌ای که قصد دارد نوع جدیدی از نوشیدنی برقی را معرفی کند، نیاز دارد که این محصول به‌ویژه در میان طرفداران فعالیت‌های ورزشی شناسایی شود و تقریباً حتی یک بطری از این نوشیدنی را به صورت آنلاین تبلیغ نمی‌کند. کمپین های برندینگ در گوگل ادوردز به شما این امکان را می دهد که در شرایط زیر: تعامل را با مدل خود بهبود بخشید ایجاد یک زاویه خوش بینانه اضافی در جهت مدل خود بهبود وفاداری مدل از طریق ارتباط با مشتریان هدف ایجاد انگیزه در مشتریان برای همکاری با مدل و کالاهای مرتبط شبکه هایی در خدمت کمپین های تبلیغاتی Google دو شبکه تبلیغی دارد که می‌توانید تبلیغات خود را در آنها نشان دهید: انجمن جستجو و نمایش انجمن. انجمن تبلیغ برای اجرای تبلیغات محتوای متنی و انجمن نمایش برای اجرای تبلیغات محتوای متنی، تبلیغات بنری و تبلیغات چند رسانه ای (مشابه ویدیو و انیمیشن) استفاده می شود. نمایش انجمن ممکن است برای پیام های برندسازی بسیار مفید باشد. در تبلیغ انجمن نمایشی، با کمک بخش‌های گرافیکی، صدا و ویدئو، یک مرجع عاطفی به مصرف‌کننده ایجاد کنید و داستان سازمان خود را اطلاع دهید (برای چه چیزی ممکن است باشید). در جامعه نمایش، احتمالاً می توانید تبلیغات خود را با موفقیت هدف گذاری کنید. در نتیجه با انتخاب دقیق وب‌سایت‌ها و صفحات مکانی که باید آگهی شما ظاهر شود و ایجاد تبلیغی با تأثیر قابل مشاهده بیش از حد، احتمالاً می‌توانید چشم کسانی را که علاقه مند به کالایی که عرضه می‌کنید جلب کنید. نمونه، مثال به این فکر کنید که به سادگی در یک واحد خودروسازی ایتالیایی کار می کنید که خودروهایی با جدیدترین دانش تولید می کند. احتمالاً می‌توانید یک تبلیغ ویدیویی ایجاد کنید که گزینه‌های جدیدترین خودروی واحد تولیدی را به نمایش بگذارد، پس از آن وب‌سایت‌هایی را انتخاب کنید که خودروهای سطح بالا را تبلیغ می‌کنند تا تبلیغ شما را در آن نشان دهند، زیرا مهمانان آن وب‌سایت‌ها بخشی از هدف شما هستند. اقدامات سازگار با محیط زیست برای آزمایش آگاهی مدل در اینجا برخی از معیارهای لازم ذکر شده است که می تواند موفقیت کمپین بازاریابی نام تجاری Google AdWords شما را نشان دهد:
  17. novinhesar

    خطای صفحه سفید در وردپرس

    باسلام باما امنیت را تجریه کنید امکان سفارش انواع نرده پیش ساخته و مشاوره رایگان از طریق تماس با شماره 05138842858 برای دین نمونه های بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید https://novinhesar.com/
  18. باسلام باما امنیت را تجریه کنید امکان سفارش انواع نرده پیش ساخته و مشاوره رایگان از طریق تماس با شماره 05138842858 برای دین نمونه های بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید https://novinhesar.com/
  19. سلام و عرض ادب ممنون از توضیحاتتون عالی بود ممنون میشم از وب سایت ما هم دیدن فرمایید: http://www.novinhesar.com/
  20. shantia

    کلمه کلیدی Cannibalization چیست؟

    با توجه به انعطاف پذیری چارچوب OKR، می توانید آنها را در بسیاری از روش های جایگزین تنظیم کنید. مانند چندین هدف، OKR ها باید قابل آزمایش و اندازه گیری باشند. شما باید OKR ها را به عنوان ستون های تکنیک خود در بازه زمانی زیر در نظر بگیرید. با این وجود، برای تنظیم OKR های خوب، خوب است که آنها را به وظایف روزانه خود بپیوندید.
  21. در ایران وقتی کسی می پرسد: چگونه می توانم {دلار} کسب کنم؟ یکی از بهترین و معمولی‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد نقدی آنلاین در ایران، کار کردن در جامعه اجتماعی اینستاگرام است. داشتن محتوای خوب و تبلیغ در اینستاگرام برای برخی افراد بسیار مؤثر بوده است. با این حال، تلاش برای روش‌های جدید برای کسب درآمد نقدی آنلاین و دانستن طیف گسترده‌ای از استراتژی‌ها خطرناک نیست. تبلیغ در Google و نمایش وب‌سایت خود در اولین لینک‌های Google حتی به دست آوردن سریع‌تر نتیجه نهایی مشخص‌شده را آسان‌تر می‌کند. گوگل ارائه دهندگان متعددی را برای کسب درآمد به ما ارائه می دهد. یکی از چندین استراتژی گوگل ادسنس است. افراد سال هاست از Google Adsense امرار معاش می کنند و این بدون شک یکی از روش های تایید شده برای کسب درآمد نقدی است. ، می خواهید با Google Adsense و نحوه کسب درآمد از Google Adsense آشنا شوید.
  22. ورلدباس به عنوان ثبت کننده رسمی دامین .GE در گرجستان، می تواند فورا دامنه های شما را با پسوندهای .GE .COM.GE، .ORG.GE، .NET.GE با قیمتی فوق الاده ثبت کند. عجله کنید! ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم، خرید 1 گیگابایت هاست سی پنل لینوکس پرسرعت، ثبت دامنه .GE به مدت 1 سال رایگان! هزینه آن فقط 350.000 تومان در سال است. لینک پیشنهاد خرید و مشاهده https://cp.persianwhois.com/cp/cart.php?a=add&pid=462
  23. انتخاب یک ارائه دهنده خدمات هاست مناسب و قابل اعتماد گام مهمی در طراحی سایت است، به ویژه اگر در حال راه اندازی یک وب سایت تجاری هستید. شرکت های ارائه دهنده خدمات هاست، نه تنها سایت شما را به دنیای اینترنت متصل می کنند، بلکه خدمات مربوط به مدیریت این سرورها و نرم افزارها، پشتیبانی، پهنای باند، سرعت و غیره را نیز ارائه می دهند. برای انتخاب هاست مناسب باید موارد زیر را در نظر بگیرید: سرعت سرعت سایت می تواند تجربه کاربر را تحت تأثیر قرار دهد. حدود ۴٠٪ بازدیدکنندگان انتظار دارند که وب سایت در کمتر از سه ثانیه بارگذاری شود و اگر مدت زمان طولانی تری از آن باشد سایت را ترک می کنند. حتماً شرکت های هاستی را انتخاب کنید که سرورهای سریعی ارائه می دهند و این می تواند سرعت وب سایت شما را افزایش دهد. همچنین سعی کنید به دنبال ارائه دهندگان خدمات هاست با آدرس های مرکز داده نزدیک به بازدیدکنندگان خود باشید، زیرا این امر به بارگذاری سریع تر صفحات وب سایت شما برای آن ها کمک می کند. برای اندازه گیری میزان تأثیر مسافت بر سرعت بارگذاری،می توانید از ابزارهایی مانند GCP Ping استفاده کنید. پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی سایت وب سایت ها با استفاده از زبان های برنامه نویسی طراحی می شوند. نوع زبان برنامه نویسی پشتیبانی شده بسته به سیستم عامل ها یا انواع سرورهایی که یک شرکت هاست از آنها استفاده می کند، متفاوت است. به عنوان مثال، یک هاست مبتنی بر ویندوز ممکن است از ASP ، Active PERL ، PHP ، Python ، SSI ، Apache Tomcat و برخی دیگر پشتیبانی کند. یک هاست مبتنی بر Linux ممکن است از زبان های مشابه مانند PHP پشتیبانی کند، اما ممکن است از JAVA ، ASP یا JSP یا م مولفه های خاص مربوط به ویندوز پشتیبانی نکند. زبانی که سایت شما با آن ساخته می شود را تعیین کنید و مطمئن شوید که این زبان توسط هاست پشتیبانی می شود. مقیاس پذیری مقیاس پذیری یک مورد اساسی است که شما باید هنگام انتخاب ارائه دهنده هاست در نظر بگیرید. شما با رشد کسب و کار خود، با افزایش ترافیک سایت، خریدها و… مواجه خواهید شد. همچنین با گذشت زمان خواهید فهمید که ممکن است برای حفظ همان سطح خدمات یا ارائه خدمات جدید به مشتریان خود، به ویژگی ها و قابلیت های جدیدی نیاز باشد. مهم است که بدانید شرکت هاستی که شما انتخاب می کنید قادر به مقیاس گذاری برای تجارت شما است. در اینجا مواردی است که شما باید هنگام مقایسه برنامه های میزبانی و شرکت های میزبانی وب در نظر بگیرید: تنوع در برنامه های هاست ارائه شده – حافظه – پهنای باند کارایی یک هاست قابل اعتماد انتخاب کنید که دارای تضمین زمان آپتایم (Uptime) باشد. بسیاری از شرکت های هاست آپتایم ٩٩/٩٪ را گزارش می کنند. یعنی این سرورها در ٩٩/٩٪ مواقع با موفقیت کار می کنند. امنیت دارندگان سایت باید هاستی را انتخاب کنند که ویژگی های امنیتی لازم را برای ایمن نگه داشتن وب سایت هایشان فراهم کند. به خاطر داشته باشید که ابزارهای امنیتی مورد نیاز نیز به نوع وب سایت شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر سایتی در وردپرس ایجاد کنید، داشتن یک ابزار پیش گیری از هرزنامه برای حذف نظرات ناخواسته در صفحه، مفید خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده خدمات هاست، برای محافظت از داده ها و اطلاعات شخصی بازدیدکنندگان، گواهینامه های SSL را ارائه می دهد. افزونه ها گاهی اوقات یک وب سایت برای بهبود عملکرد خود به ابزار یا خدمات اضافی نیاز دارد. بنابراین، هاستی را انتخاب کنید که طیف وسیعی از افزونه ها مانند نرم افزار آنتی ویروس، حساب های ایمیل، شبکه های تحویل محتوا (CDN) یا پهنای باند و فضای ذخیره سازی اضافی را ارائه دهد. پشتیبانی برای مبتدیانی که هیچ تجربه توسعه وب ندارند، ارائه دهندگان خدمات هاست با پشتیبانی ٧/٢۴ را انتخاب کنید. این به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا در صورت بروز مشکل فنی از متخصصان کمک بگیرند. یک شرکت هاست همچنین باید یک پایگاه دانش گسترده یا وبلاگ آموزشی برای کمک به کاربران در یادگیری موضوعات مختلف مرتبط با وب ارائه دهد. هزینه به یاد داشته باشید که هاست سایت یک هزینه مداوم است، بنابراین صرف وقت برای تحقیق در مورد سرویسی که بهترین ارزش را برای پول شما دارد، ضروری است. اگر هنوز درباره خرید سرویس هاست مطمئن نیستید، سعی کنید هاستی را پیدا کنید که دارای ضمانت بازگشت پول باشد. به شما این امکان را می دهد که اگر از سرویس ناراضی هستید، درخواست بازپرداخت کنید.
  24. یکی از مهم‌ترین مواردی که در تصمیم گیری وب مستران و مدیران سایت تاثیر می‌گذارد اهمیت سرعت بارگذاری سایت است که با توجه به لوکیشن سرور که در داخل یا خارج از کشور واقع شده است؛ مشخص می‌گردد. در چند سال اخیر، با افزایش روند رو به رشد فن‌آوری‌های مرتبط با اینترنت در داخل کشور و به‌خصوص توسعه و بهبود زیرساخت دیتاسنترها، شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ و میزبانی وب موفق به راه‌اندازی سرویس‌های هاست داخل ایران با کیفت مناسب شده‌اند. این امر صاحبان کسب و کارهای اینترنتی را متمایل به منتقل کردن وب‌سایت‌ها و سرویس‌های خود به هاست‌های داخل ایران کرده است. هاست ایرانی در داخل کشور میزبانی می‌شود. در نتیجه با فاصله کم از کاربران ایرانی، سرعت لود سایت بالا می‌رود. از طرفی نگهداری از هاست ایرانی در دیتاسنترهای داخل کشور انجام می‌شود. این یعنی در خطرات احتمالی تحریم یا عدم دسترسی به اینترنت بین‌الملل، اطلاعات سایت شما همچنان محفوظ است. توصیه می‌کنیم اگر سایتی دارید که مخاطبان آن ایران هستند، یا سرعت بارگذاری سایت برایتان مهم است از هاست ایرانی استفاده کنید. در کل این دو نوع هاست، تفاوت شدید و چشمگیری با هم ندارند. چه هاست شما داخل کشور باشد و چه خارج، تمام کاربران وب در جهان می‌توانند از آن بازدید کنند. نکات مهم در خرید هاست ایرانی یا هاست خارجی بازار هدف اگر کسب‌و‌کار شما به گونه‌ای است که تنها کاربران داخل ایران را شامل می‌شود و به جهانی بودن آن فکر نمی‌کنید مشخص است که استفاده از سرورهای داخلی اولویت بیشتری خواهد داشت. امنیت بالا اطلاعات به‌دلیل عدم امکان دسترسی شرکت‌های خارجی به سرور داخلی، سایت‌های موجود بر روی هاست ایرانی از امنیت بالاتری برخوردار هستند. این مورد برای سایت‌های دانشگاهی و سازمان‌های دولتی از اهمیت بالاتری برخوردار است. بنابراین برای بالا بردن امنیت این‌گونه سایت‌ها اکیداً توصیه می‌شود از هاست ایرانی برای میزبانی وب‌سایت خود استفاده کنید. سرعت بارگذاری سایت برای کاربران داخل ایران که از اینترنت داخلی استفاده می‌کنند، به‌دلیل وجود اطلاعات سایت در سرورهای داخلی دسترسی به سایت از سرعت بالاتری برخوردار خواهد بود. اگر سرور در داخل ایران باشد سرعت دسترسی به اطلاعات برای کاربران داخل ایران سریع‌تر از دسترسی به اطلاعات در دیتاسنترهای خارج از کشور است و این بیشتر به دلیل فاصله مسافت است.
  25. اگر قصد راه اندازی یک وب سایت داشته باشید، در مرحله اول بایستی نسبت به خرید هاست و ثبت دامنه اقدام کنید. هاست نیز فضایی است که می توانید اطلاعات خود را روی آن بارگذاری کنید. اما سوال مهمی که شاید برای خیلی از افراد مطرح باشد، این است که آیا هاست در سئو تأثیرگذار است؟ در پاسخ به همین سوال است که باید برای خرید و انتخاب هاست دقت بیشتری به خرج دهید. زیرا هاست می تواند تأثیرات مستقیمی بر سئو سایت شما داشته باشد. یکی از عواملی که بر روی سئو سایت شما به شکل های مختلف تأثیر می گذارد وجود یک هاست مناسب است. تاثیر هست بر سئو حقیقت دارد در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله. نوع هاست انتخابی شما در سئو وب سایت تأثیرگذار است. البته فراموش نکنید که فاکتورهای بسیاری وجود دارند که سئو وب سایت شما را تحت تأثیر قرار می دهند. اما سرعت را می توان یکی از مهمترین آن ها دانست. منظور از سرعت مدت زمان لود شدن وب سایت شما است. یعنی زمانی که طول می کشد تا کاربر بتواند اولین محتوای وب سایت شما را ببیند. سرعت بارگذاری سایت به هاستی که اطلاعات شما را میزبانی می کند، بستگی دارد. بنابراین می توان گفت که نوع هاست بر سئو تأثیر دارد. تأثیرات هاست بر سئو سایت ۱- تأثیر هاست روی سرعت سایت امروزه یکی از عواملی که تأثیر مستقیمی بر روی سئو سایت شما می گذارد، سرعت لود و بارگذاری وب سایتتان است. لازم به ذکر است که به هر میزانی که سرعت سایت شما بالا باشد، به همان اندازه می توانید انتظار داشته باشید که کاربران بیشتری وارد وب سایت شما شده و ترافیک آن افزایش چشمگیری پیدا کند. این موضوع باعث ارتقای سئوی سایت شما خواهد شد. حتی بسیاری از متخصصین سئو به این نکته اشاره می کنند که گوگل در الگوریتم های جدیدش تلاش کرده تا وب سایت های سریع تر را به عنوان اولویت های اول به کاربران نمایش دهد. یکی از سوالات بسیار مهم این است که چه عاملی بر روی سرعت و در نتیجه سئو سایت شما تأثیر می گذارد. بی شک وجود هاست مناسب یکی از این عوامل مهم است. هاست می تواند تأثیر مستقیمی بر روی سرعت سایت شما گذاشته و به واسطه آن سئو را تحت تأثیر قرار دهد. ۲- تأثیر هاست مناسب روی داده های سایت یکی از مهم ترین تأثیر هاست بر سئو ، حفاظت مناسب از داده ها و اطلاعات سایت است. تمامی داده ها و کدهای وب سایت شما بر روی هاست ذخیره می شود و اگر بخشی از این اطلاعات را از دست بدهید، به آن معنا است که وب سایت شما قسمتی از داده های خود را ندارد. همانطور که می دانید این داده ها عموماً محتوا هستند که تأثیر مستقیمی بر روی سئو دارند و از دست دادن آن ها به این معنا است که سایت شما قرار است دستخوش تغییر شده و رتبه وب سایتتان افت کند. به همین دلیل باید از یک هاست قدرتمند استفاده کنید تا جلوی بروز مشکلات را بگیرید. برای این منظور پیشنهاد می شود به سراغ شرکت هایی بروید که به صورت دوره ای از هاست شما بکاپ گیری می کنند. داشتن بکاپ از اطلاعات به شما کمک می کند تا اگر در شرایطی، به هر دلیلی، بخشی از دیتا و اطلاعات سایت خود را از دست دادید، بتوانید در کوتاه ترین زمان و سریعاً اطلاعات را بازیابی کنید. ۳- Up Time (زمان بالا) و ارتباط آن با هاست و سئو بدون شک هیچ هاستی وجود ندارد که بتواند Up time صد درصد را در اختیار وب سایت ها قرار دهد. اما موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که تلاش کنید تا هاستی را انتخاب کنید که Up time بسیار بالایی داشته باشد. شاید Up time تأثیر مستقیمی بر روی سئو و رتبه بندی سایت نداشته باشد اما می تواند با تحت تأثیر قرار دادن تجربه کاربری وب سایت شما، آن را در بخش سئو دچار مشکل کند. زیرا اگر کاربری وب سایت شما را باز کند اما به دلیل Down بودن به سرعت از آن خارج شود، فرآیند سئو سایت شما دچار مشکل می شود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم تا از هاست هایی با Up time بسیار بالا استفاده کنید تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرده و به سئو سایت خود کمک کنید. ۴- موقعیت مکانی هاست و تاثیر آن روی سئو یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر روی سئو از سوی هاست و سرور، موقعیت جغرافیایی و محل قرارگیری هاست و سرور است. به عنوان مثال اگر هاست شما و سرورتان در کشور ایران باشد، مطمئناً کاربران ایرانی می توانند به بهترین شکل ممکن از وب سایت شما بازدید کرده و تمامی بخش ها و محتواهای آن را به صورت کامل دریافت کنند. این اتفاق می تواند تأثیر زیادی بر روی سئو وب سایت شما داشته باشد. به همین دلیل لازم و ضروری است تا موقعیت جغرافیایی هاست و سرور خود را با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران و مخاطبان اصلی سایت تان تعیین کنید.
  26. مانی که شما یک سایت راه اندازی می کنید، مهم ترین موردی که باید به آن توجه کنید خرید host حرفه ای، پرقدرت، قوی و با سرعت بالا می باشد. میزبان های رایگان که به فروش می رسند آنچنان امنیت ندارند و ما به شما خرید آن ها را پیشنهاد نمی کنیم. وجود host اهمیت بسیار زیادی دارد. شما برای اینکه بتوانید اطلاعات و فایل های مربوط به سایت خود را در فضایی نگه داری کنید، نیازبه فضای ذخیره سازی دارید که به آن host می گویند. میزبان ها با توجه به کاربردی که دارند در انواع مختلفی به فروش می رسند. شما می توانید ارزان ترین، حرفه ای ترین، پرسرعت ترین آن ها را برای سایت خود در نظر بگیرید. Host یا همان میزبان، فضایی است که به صورت 24 ساعته در اختیار شما قرار می گیرد و برای اینکه بتواند بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد، به یک اینترنت دائمی و پرسرعت متصل است. host ها معمولا روی server ها قرار دارند. سرور ها، سیستم های بسیار بزرگی هستند که به بخش های کوچک ترین به نام host تبدیل شده اند. دامنه از سه قسمت اصلی تشکیل شده است. برای نمونه آدرس persianwhois.com را در نظر بگیرید. به قسمت دوم آن توجه کنید، persianwhois نامی است که برای سایت انتخاب شده است و کاربران می توانند با استفاده از آن به سایت برسند و آن را بشناسند. آخرین قسمت آن یعنی .com که دارای ارزش بسیار زیادی است، پسوند را برای ما نمایش می دهد. که براساس کاربردی که دارد متنوع است. دامین و هاست دو چیز متفاوت هستند. با این حال، بسیار به هم نزدیکند. شما برای ایجاد وب سایت به هر دو، یعنی دامین و هاست نیاز دارید. یعنی شما نمی توانید وب سایت خود را بدون هیچ یک از آن ها ایجاد کنید. اگر نام دامنه مانند آدرس فیزیکی شما باشد، هاست مانند ساختمان فیزیکی و محتویات ذخیره شده در آن است. نام دامنه یک مفهوم کاملا دیجیتالی است و درواقع آدرسی است که کاربران با تایپ کردن آن در نوار آدرس مرورگر خود، به سایت شما متصل می شوند. اما هاست کمی متفاوت است زیرا به سرور فیزیکی نیاز دارد که در جایی در جهان واقع شده و به اینترنت متصل است. در اصل مانند یک هارد دیسک کامپیوتر است که همه فایل ها و پایگاه های داده وب سایت شما را ذخیره می کند. تفاوت های اصلی بین دامنه و هاست در این است که هاست محلی است که فایل های وب سایت شما به صورت فیزیکی ذخیره می شود، در حالی که دامنه، آدرس محل ذخیره سازی آن است.
  1. نمایش فعالیت های بیشتر
×
×
  • جدید...