رفتن به مطلب
انجمن تخصصی پرشین هویز

پست های پیشنهاد شده

هنگام فروش آنلاین ، تجربه کاربر دقیقا به اندازه محصولاتی که در سایت نمایش داده می شود و قیمت هایی که تصویب می کنید مهم است. اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی شما انتظارات کاربران را برآورده کند و با رقبای خود رقابت کنید ، ویژگی های خاصی را باید در نظر بگیرید که سایت فروشگاه شما داشته باشد. از این رو ویژگی هایی که خرید را سریع تر ، آسان تر ، ایمن تر و راحت تر می کند برای سایت های تجارت مدرن امروزی ضروری است. در این مقاله ما به بررسی آن ویژگی ها نگاه خواهیم کرد، با ما همراه باشید!

  1. منوهای واضح

مردم به دنبال موارد خاص به فروشگاه های تجارت الکترونیک مراجعه می کنند و یکی از اصلی ترین راه های انجام این کار از طریق منو است. منو جایی است که آنها انتظار دارند دسته های اصلی محصولات و زیر شاخه های آن ها را مشاهده کنند. منو را واضح درست کنید تا پیدا کردن لینک مناسب سریع و آسان شود. اگر منو را اشتباه و غیرواضح درست کنید، بازدید کننده از جستجو چشم پوشی خواهد کرد ، شاید آنقدر از منوی شما منزوی شده که دیگر هرگز به سایتتان مراجعه نکند.

قرار دادن منو در سایت فروشگاه، به ویژه یکی از محصولات پرفروش که می فروشید ، می تواند یک چالش باشد. شما باید آن را در چشم و تو دید ترین مکان قرار دهید ، از طراحی مناسب استفاده کرده و آن را پیکربندی کنید تا به روشی نمایش داده شود که مشتریان بتوانند آنچه را که می خواهند به راحتی پیدا کنند. همچنین لازم است که عناوین مربوط به هر دسته در نظر گرفته شود زیرا این امر می تواند نه تنها برای سئو مفید باشد بلکه برای اطمینان از استفاده شما از همان عباراتی که بازدید کننده استفاده می کند نیز مفید است.

شما همچنین ممکن است در نظر بگیرید که چگونه می توانید وب سایت واقعی را به عنوان یک زیر مجموعه یا یک محصول شخصی ساختار دهید تا در بیش از یک دسته اصلی قرار بگیرد. برای مثال ، یک جفت کفش ممکن است نیاز به قرار دادن در هر دو دسته کفش و دو دسته ورزش داشته باشد.

  1. جستجوی فیلتر دار

برخی از کاربران استفاده از نوار جستجو را به منو ترجیح می دهند و یک وب سایت خوب اطمینان حاصل خواهد کرد که این اولویت تهیه شده باشد. در واقع ، نوار های جستجو و فیلترها یکی از ویژگی های مفید در هر سایت فروشگاهی هستند و بازدید کننده را قادر می سازد تا کالای مورد نظر خود را تایپ کند و سپس نتایج را فیلتر کند تا بهترین مورد را پیدا کند.

امروزه مجموعه ای از افزونه ها وجود دارد که این عملکرد را فراهم می کند و به مشتریان این امکان را می دهد تا محدوده محصولات نمایش داده شده با فیلتر کردن صفات مانند مارک ، قیمت ، رنگ ، اندازه ، وزن ، شرایط و غیره را کاهش دهند.

این ویژگی ها در بسیاری از وب سایت ها ، معمولا با نوار جستجو در بالا و فیلترهایی در سمت راست مشاهده می شود. از آنجایی که این امر هنگام بازدید از فروشگاه تجارت الکترونیک به یک معیار مورد انتظار تبدیل شده است ، ایده خوبی است که از همان طرح در سایت خود استفاده کنید تا بازدید کنندگان فورا با نحوه عملکرد آن آشنا شوند.

  1. تصویر مناسب از محصولات

از آنجا که خریداران نمی توانند محصول واقعی را ببینند ، تصاویری که نمایش می دهید نقش مهمی در کمک به تصمیم گیری آنها دارد. با این حال ، برای بسیاری از انواع محصولات ، یک تصویر خردل خرد نمی کند. در حالی که ممکن است یک عکس برای قلع لوبیا در فروشگاه سوپر مارکت ایده آل باشد ، برای سایر محصولات شما ممکن است نیاز به تهیه چیزهای بیشتری داشته باشید.

اگر به عنوان مثال لباس بفروشید ، مشتریان یک نمای ۳۶۰ درجه و امکان بزرگنمایی و دیدن جزئیات پارچه ، دوخت و الگوی را می خواهند. اگر کالاهای سفید ، وسایل برقی و غیره را می فروشید ، مردم اغلب می خواهند فیلم هایی را ببینند که به آنها نشان می دهد چگونه از این محصول استفاده می شود. سایر محصولات ممکن است نیاز به تصاویری داشته باشند که دستورالعمل ارائه دهند ، مانند نمونه ای از نحوه اتصال دستگاهی که می فروشید مانند چگونه به راحتی به یک شبکه wi-fi خانگی متصل می شود.

  1. سوالات متداول

مشتریان ممکن است محصولات و قیمت های شما را دوست داشته باشند اما اگر نتوانید به یک سوال آنها پاسخ دهید ، احتمال زیاد در جای دیگری خرید کنند. بخش سوالات متداول ضروری است زیرا به شما امکان می دهد به سوالات متداول که برای کمک به مشتریان در تصمیم گیری خرید مهم هستند ، پاسخ دهید.

برای سایت های تجارت الکترونیک ، دو نوع سوال متداول وجود دارد که باید آنها را نمایش دهید: موارد مربوط به محصولات خاص و موارد مربوط به خدماتی که فروشگاه شما ارائه می دهد. موارد مربوط به محصولات باید در صفحه محصول باشد و موارد مرتبط با تجارت ، به عنوان مثال سوالات مربوط به تحویل و بازده ، باید به صفحه سوالات متداول بروید که به وضوح در تمام صفحات ، از جمله در پاورقی مرتبط است.

سایت هایی مانند آمازون ، که محصولات زیادی دارند و نوشتن سوالات متداول برای همه آنها غیرممکن است ، این امکان را برای شما فراهم می کند که مشتریان قبلی بتوانند به سوالات مطرح شده توسط دیگران پاسخ دهند.

  1. توصیه برای محصولات (محصولات مرتبط)

خرید شخصی یکی از موثرترین راه ها برای بهبود تجربه کاربر و تولید بیشتر فروش است. سایت های پیشرفته تری ، مانند آمازون ، از موتورهای توصیه شده محصول با هوش مصنوعی استفاده می کنند که رفتار کاربر را برای توصیه به محصولاتی که مشتری ترجیح می دهند ، تجزیه و تحلیل می کنند. این نوع فناوری در حال فزاینده تر شدن است و حتی افزونه های WordPress نیز وجود دارند که آن را ارائه می دهند.

برای بازدیدکنندگانی که وارد سیستم نشده اند، سایر ویژگی ها مانند “محصولات مرتبط” می توانند به آنها کمک کنند وسایل بهتری را پیدا کنند یا حتی آنها را برای خرید کالاهای اضافی جذاب کنند.

  1. طراحی و سازگاری سایت با موبایل

خرید موبایل سریعترین منطقه در حال رشد در خرده فروشی انگلستان است و طی چهار سال آینده بیش از ۳۰ میلیارد پوند ارزش دارد و ۴۰ درصد از کل هزینه های اینترنتی انگلیس را به خود اختصاص می دهد. مشتریان بیشتری از سایت شما از طریق تلفن همراه بازدید می کنند و انتظار دارند سایت شما برای کار با دستگاه خود بهینه شود. اگر اینطور نباشد ، آنها به سرعت به جای دیگر می روند.

تهیه سرویس برای کاربران تلفن همراه امروز به معنای فراتر رفتن از استفاده از یک موضوع پاسخگو و اطمینان از این موضوع است که هنگام توسعه سایت خود ، از یک رویکرد برای اولین بار از موبایل استفاده می کنید: یعنی شما اولویت خود را در نحوه کار طراحی برای کاربران تلفن همراه قرار دهید.

  1. اعتماد ، امنیت و شهرت

اعتماد ، امنیت و شهرت از ویژگی های مهم هنگام تلاش برای ترغیب بازدیدکنندگان به اینکه وب سایت شما بهترین مکان برای خرید است. ویژگی های حیاتی چنین وب سایت هایی شامل برقراری ارتباط با مشتریان با نمایش آدرس ، شماره تلفن و اطلاعات تماس می باشد. نصب گواهینامه SSL که جزئیات پرداخت کاربران را رمزگذاری می کند و به سایت شما نماد قفل ایمن را در مرورگرها ارائه می دهد و بررسی در سایت هایی مانند Trustpilot ، که به مشتریان جدید بازخورد مستقل و قابل اثبات از کسانی که در گذشته از فروشگاه شما خریداری کرده اند ، مشاهده کنند. همه ی اینها در کنار هم ، این اطمینان را به مشتریان می دهد که فروشگاه شما قابل اعتماد و ایمن است و سابقه ای برای ارائه خدمات عالی دارد.

ویژگی های برجسته یک فروشگاه اینترنتی خوب چیست؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید!

شما میتوانید پست خود را ارسال کنید و بعدا ثبت نام کنید. اگر از قبل ثبت نام کرده اید, وارد شوید سپس پست خود را ارسال کنید.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از ۷۵ اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • جدید...