رفتن به مطلب
انجمن تخصصی پرشین هویز

shantia

Members
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral
  1. گوگل اکانت شما را زمانی به حالت تعلیق در می‌آورد که فعالیت‌هایتان یکی از قوانین و خط‌مشی‌های آن‌ها را نقض کند. این موضوع شامل حال صفحه‌ای که به‌عنوان صفحهٔ فرود مشخص می‌کنید، محتوا و آدرس وب‌سایت شما و اپلیکیشنی که برای تبلیغ آن کمپین ایجاد کرده‌اید، می‌شود. از مهم‌ترین دلایل ساسپند شدن گوگل ادز، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: دلایل ساسپند شدن اکانت گوگل چیست؟
  2. با تبلیغ در گوگل میتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید در کم ترین زمان چگونه می توان با دامنه ir در گوگل تبلیغ کرد؟
  3. شاید برای شما سوال باشد که چند کاربر اینترنتی روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند؟ اگر می خواهید از تعداد کلیک های تبلیغاتی در ایران مطلع شوید، پیشنهاد می کنم این مقاله را مطالعه کنید. قبل از اینکه ببینید چند نفر روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند، مهم است که توجه داشته باشید که همه نتایج جستجوی گوگل تبلیغات را نشان نمی دهند. برخی از جستجوها نتایج تبلیغات را فقط در بالای صفحه نشان می دهند، برخی از صفحات آنها را فقط در انتهای نتایج جستجو نشان می دهند و برخی آنها را قبل و بعد از نتایج معمولی گوگل نشان می دهند. ما مدتی در این مقاله تحقیق کردیم تا متوجه شویم چند کاربر روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند. نتایج شگفت انگیز بود. پس خواندن این مقاله را از دست ندهید. میانگین کلیک برای تبلیغات جستجوی گوگل آیا می دانید موتور جستجوی گوگل روزانه چند جستجو دریافت می کند؟ موتور جستجوی گوگل در هر ثانیه 63000 جستجو دریافت می کند. حدود 3.8 میلیون جستجو در یک دقیقه، 228 میلیون جستجو در یک ساعت، بیش از 5.6 میلیارد جستجو در روز و حداقل 2 تریلیون جستجو در سال انجام می شود. هر صفحه نتایج گوگل نتایجی در بالا یا پایین صفحه تبلیغات دارد. چه تعداد از کاربران روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند؟ البته فراموش نکنید که همه جستجوهای گوگل گزینه های تبلیغاتی ندارند. با توجه به بررسی محل نصب که توسط بیش از 500 نفر انجام شد، نتایج زیر به دست آمد: بیش از ¾ از مردم (77٪) می گویند که تبلیغات را در نتایج جستجوی گوگل تشخیص می دهند. ¾ از آنها (75٪) گفتند که جستجوی پولی به آنها کمک کرد آنچه را که به دنبال آن بودند پیدا کنند. 1/3 از آنها (33٪) روی یک آگهی جستجو کلیک می کنند زیرا آنها را مستقیماً به آنچه می خواهند می برد. 63 درصد از کاربران بیشتر روی تبلیغات جستجوی گوگل کلیک می کنند، 15 درصد بیشتر روی تبلیغات جستجوی آمازون کلیک می کنند و 9 درصد و 6 درصد به ترتیب روی تبلیغات یوتیوب و بینگ کلیک می کنند. بیش از ¼ از کاربران روی یک تبلیغ کلیک می کنند زیرا مربوط به برندی است که با آن آشنا هستند. در یوتیوب و آمازون این رقم 33 درصد است. جالب است که یوتیوب روزانه حدود 30 میلیون بازدید کننده دارد و این کاربران روزانه 5 میلیارد ویدیو تماشا می کنند. بنابراین تبلیغات YouTube را در برنامه های تجاری خود قرار دهید. تاثیر تبلیغات گوگل بر CTR برای نتایج جستجوی ارگانیک یکی از تحقیقات جالبی که نشان دهنده واکنش کاربران به تبلیغات گوگل است، مربوط به سایت sistrix است که در سال 2020 منتشر شده است. در این بررسی، نرخ کلیک عمدتاً در صفحاتی با تنها 10 نتیجه ارگانیک مورد آزمایش قرار گرفت و نتیجه را در تصویر زیر مشاهده می کنید. نرخ کلیک نتایج جستجوی گوگل در صفحات نتایج جستجوی گوگل، اولین نتیجه با 28.5% بالاترین نرخ کلیک را دارد. نرخ کلیک برای چهار نتیجه اول بیش از 63٪ و نرخ کلیک برای 10 نتیجه اول 88٪ است. بیشتر بخوانید: 11 عادت اصلی اینترنت که باید بدانید حال ببینیم نرخ کلیک روی نتایج ارگانیک با حضور تبلیغات گوگل در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل چگونه تغییر می کند؟ تصویر زیر نرخ کلیک یا تعداد کلیک روی یک تبلیغ را نشان می دهد. نرخ کلیک با تبلیغات نتایج جستجوی ارگانیک گوگل با نگاهی به نتایج، متوجه شدیم که نرخ کلیک نتایج ارگانیک رتبه یک از 28.5٪ به 18.9٪ کاهش یافته است. در واقع، ما شاهد کاهش بیش از 33 درصدی کلیک ها در رتبه اول نتایج ارگانیک هستیم. با بررسی نرخ کلیک چهار نتیجه اول، شاهد کاهش 38 درصدی نرخ کلیک آن نتایج هستیم. علاوه بر این، با وجود تبلیغات در صفحه اول گوگل، می بینیم که نرخ کلیک کلی نتایج ارگانیک تا 36 درصد کاهش یافته است. این بررسی به ما نشان می دهد که نرخ کلی کلیک برای تبلیغات در صفحه اول گوگل به طور متوسط حدود 32٪ است. کاربران اینترنتی تا چه اندازه روی تبلیغات Google DISPLAY کلیک می کنند؟ هزینه تبلیغات کمپین نمایش گوگل که در سایت ها و برنامه های شریک گوگل نمایش داده می شود، کمتر از تبلیغات جستجوی گوگل است. تبلیغات نمایشی بهترین راه ممکن برای نشان دادن نام تجاری، محصولات یا خدمات شما به اکثر افراد آنلاین است. به طور کلی، کلیک روی تبلیغات نمایشی گوگل حدود 0.35 درصد است. درست است که نرخ کلیک کمتری نسبت به شبکه جستجو خواهد داشت، اما می توانید ترافیک بیشتری نیز دریافت کنید. میانگین هزینه هر کلیک روی گزینه های نمایش پولی حدود 58 سنت و میانگین هزینه هر کلیک در شبکه جستجو حدود 2.32 دلار است. در واقع هزینه جستجو و نمایش تبلیغات برای تبلیغ دهندگان فارسی زبان بسیار پایین است.
  4. با تبلیغات گوگل ادز برای پزشک ها هر روز در مقابل مشتریان خود قرار بگیرید. مدیریت و بهینه‌سازی حساب اختصاصی با نرخ پایین کاملاً رایگان است، بنابراین همین حالا شروع کنید. کمتر از 1 ساعت کار کنید. بهینه سازی کمپین در حال انجام مدیریت کاملا رایگان است. دسترسی انحصاری
  5. کمپین های تبلیغاتی آگاهی از برند به کمک گوگل ادز برندسازی اهداف خاصی دارند: هدف این است که کالاها، ارائه دهندگان و انواع آن توسط مشتریان بالقوه شناسایی و دیده شوند. برای تحقق اهداف برندسازی یا برندسازی خصوصی، باید از کمپین بازاریابی تبلیغاتی گوگل ادوردز برای گسترش بازدیدکنندگان سایت یا تشویق مشتریان برای همکاری با مدل استفاده کنید. بسیاری از استراتژی‌های تسریع فروش ناخالص آنلاین سعی در توسعه انرژی مدل دارند. برندسازی آنلاین با ایجاد یک کمپین بازاریابی برندینگ در ادوردز، احتمالاً می توانید بهترین مکان را برای نمایش تبلیغات انتخاب کنید و پس از آن با بررسی مکرر بازدیدها، تعاملات و آمارهای مختلف وب سایت خود، موفقیت کمپین بازاریابی برند خود را به دست آورید. در این کمپین بازاریابی، هدف شما این است که با تمرکز بر مشتریان هدف، تبلیغ خود را بیشتر دیده شوید. نگرانی اصلی بسیاری از تبلیغ‌کنندگان با اهداف برندسازی، ایجاد آگاهی گسترده از مدل است، و احتمالاً در ارزیابی و جذابیت چنین کمپین‌هایی، تعداد بازدیدهای مشتریان بیش از مقدار تبدیل و فروش ناخالص ضروری است. به عنوان مثال، تبلیغ‌کننده‌ای که قصد دارد نوع جدیدی از نوشیدنی برقی را معرفی کند، نیاز دارد که این محصول به‌ویژه در میان طرفداران فعالیت‌های ورزشی شناسایی شود و تقریباً حتی یک بطری از این نوشیدنی را به صورت آنلاین تبلیغ نمی‌کند. کمپین های برندینگ در گوگل ادوردز به شما این امکان را می دهد که در شرایط زیر: تعامل را با مدل خود بهبود بخشید ایجاد یک زاویه خوش بینانه اضافی در جهت مدل خود بهبود وفاداری مدل از طریق ارتباط با مشتریان هدف ایجاد انگیزه در مشتریان برای همکاری با مدل و کالاهای مرتبط شبکه هایی در خدمت کمپین های تبلیغاتی Google دو شبکه تبلیغی دارد که می‌توانید تبلیغات خود را در آنها نشان دهید: انجمن جستجو و نمایش انجمن. انجمن تبلیغ برای اجرای تبلیغات محتوای متنی و انجمن نمایش برای اجرای تبلیغات محتوای متنی، تبلیغات بنری و تبلیغات چند رسانه ای (مشابه ویدیو و انیمیشن) استفاده می شود. نمایش انجمن ممکن است برای پیام های برندسازی بسیار مفید باشد. در تبلیغ انجمن نمایشی، با کمک بخش‌های گرافیکی، صدا و ویدئو، یک مرجع عاطفی به مصرف‌کننده ایجاد کنید و داستان سازمان خود را اطلاع دهید (برای چه چیزی ممکن است باشید). در جامعه نمایش، احتمالاً می توانید تبلیغات خود را با موفقیت هدف گذاری کنید. در نتیجه با انتخاب دقیق وب‌سایت‌ها و صفحات مکانی که باید آگهی شما ظاهر شود و ایجاد تبلیغی با تأثیر قابل مشاهده بیش از حد، احتمالاً می‌توانید چشم کسانی را که علاقه مند به کالایی که عرضه می‌کنید جلب کنید. نمونه، مثال به این فکر کنید که به سادگی در یک واحد خودروسازی ایتالیایی کار می کنید که خودروهایی با جدیدترین دانش تولید می کند. احتمالاً می‌توانید یک تبلیغ ویدیویی ایجاد کنید که گزینه‌های جدیدترین خودروی واحد تولیدی را به نمایش بگذارد، پس از آن وب‌سایت‌هایی را انتخاب کنید که خودروهای سطح بالا را تبلیغ می‌کنند تا تبلیغ شما را در آن نشان دهند، زیرا مهمانان آن وب‌سایت‌ها بخشی از هدف شما هستند. اقدامات سازگار با محیط زیست برای آزمایش آگاهی مدل در اینجا برخی از معیارهای لازم ذکر شده است که می تواند موفقیت کمپین بازاریابی نام تجاری Google AdWords شما را نشان دهد:
  6. shantia

    کلمه کلیدی Cannibalization چیست؟

    با توجه به انعطاف پذیری چارچوب OKR، می توانید آنها را در بسیاری از روش های جایگزین تنظیم کنید. مانند چندین هدف، OKR ها باید قابل آزمایش و اندازه گیری باشند. شما باید OKR ها را به عنوان ستون های تکنیک خود در بازه زمانی زیر در نظر بگیرید. با این وجود، برای تنظیم OKR های خوب، خوب است که آنها را به وظایف روزانه خود بپیوندید.
  7. در ایران وقتی کسی می پرسد: چگونه می توانم {دلار} کسب کنم؟ یکی از بهترین و معمولی‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد نقدی آنلاین در ایران، کار کردن در جامعه اجتماعی اینستاگرام است. داشتن محتوای خوب و تبلیغ در اینستاگرام برای برخی افراد بسیار مؤثر بوده است. با این حال، تلاش برای روش‌های جدید برای کسب درآمد نقدی آنلاین و دانستن طیف گسترده‌ای از استراتژی‌ها خطرناک نیست. تبلیغ در Google و نمایش وب‌سایت خود در اولین لینک‌های Google حتی به دست آوردن سریع‌تر نتیجه نهایی مشخص‌شده را آسان‌تر می‌کند. گوگل ارائه دهندگان متعددی را برای کسب درآمد به ما ارائه می دهد. یکی از چندین استراتژی گوگل ادسنس است. افراد سال هاست از Google Adsense امرار معاش می کنند و این بدون شک یکی از روش های تایید شده برای کسب درآمد نقدی است. ، می خواهید با Google Adsense و نحوه کسب درآمد از Google Adsense آشنا شوید.
  8. به https://www.google.com/business بروید و روی Start Now کلیک کنید. کسب و کار خود را جستجو کنید تا مطمئن شوید که قبلاً در لیست نیست. اگر کسب و کار خود را پیدا نکردید، به وارد کردن اطلاعات خود ادامه دهید. مراحل ساده ارائه شده توسط گوگل را دنبال کنید. ... کسب و کار خود را تأیید کنید ... خوب ما آن را داریم، اکنون می توانید تبلیغات رایگان در Google دریافت کنید. http://shanargroup.com/google-ads/
  9. برای تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادز باید هزینه کرد تا در صفحه اول گوگل دیده شوید http://shanargroup.com/google-ads/
×
×
  • جدید...